- Stiftelsen Senter for laks og vannmiljø har som formål å bidra til økte kunnskaper om de ville laksestammer
- Stiftelsen vil videre bidra til:
- å utvikle samarbeidsarena for forskning, næringsliv, forvaltning og allmenheten
- aktiviteter knyttet til miljøtilstanden i vannforekomstene
- næringsutvikling med utgangspunkt i de ressurser som vassdrag og fjord byr på
Stiftelsen har i dag en egen hjemmeside. Denne er statisk, og det er ingen kommunikasjon i mot leseren. Dette ønsker stiftelsen å gjøre noe med, og til dette ønsker de å benytte sosiale medier. De ønsker i første omgang å starte med en blogg og en twitterkonto.
I forbindelse med dette har stiftelsen laget en egen strategi for hvordan dette skal gjøres. Denne er lagt ut på Slideshare.
Hei Ketil
SvarSlettBra presentasjon du har laget. Lærerikt å lese.
Hilsen Tone
Takk for hyggelig kommentar :)
SlettHei på deg!
SvarSlettKort og god presentasjon som tar for seg en rekke viktige punkter.
Mål, strategi og retningslinjer vil gi bedriften en god og enkel plan å følge, for å oppnå suksess ved sin satsning på sosiale medier.
Dette var kjekt lesestoff! :)
Mvh
Jørn
Takk for hyggelig kommentar :)
SvarSlettJeg synes dette var en flott strategi! Kort og konsist "to-the-point" med mange gode punkter. :)
SvarSlettHei Kjetil - fin presentasjon av Strategi for sosiale medier. Fikk frisket opp litt kunnskaper om laks. Skal du hjelpe senteret ut på sosiale medier?
SvarSlettTakk for det! Senteret er nok fiktivt :)
SvarSlett